.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آقای استاندار ، به داد ورزش چالوس برسید!
مدیرکل تربیت بدنی و معاونین وی چه خاطره تلخی از چالوس دارند که میخواهند با ادامه روند موجود انتقام جویی کنند زیرا وقتی نماینده عالی دولت در شهرستان در جلسات مختلف و تماس های تلفنی مکرر از وضعیت موجود تربیت بدنی شهرستان گله می کند آقای مدیرکل هیچ واکنشی نشان نمی دهد.
آقای استاندار ، به داد ورزش چالوس برسید!

ورزش تنها موضوعی است که در هر شهری طرفداران خاص خود را دارد و در واقع علاقمندان زیادی را به سمت خود می کشاند و اکثر جوانان در رشته خاصی از ورزش مشغول به فعالیت هستند.

ورزش شهرستان چالوس نیز از دیرباز در رشته های مختلف حرف های زیادی برای گفتن در سطح استان وحتی کشور داشت و دارد که می توان به رشته هایی نظیر جودو،فوتبال ،ورزشهای رزمی،والیبال،بوکس،بسکتبال و... اشاره کرد.

همین چند سال گذشته بود که در رشته های ورزشی کشتی در سطح استان،در رشته ورزشی جودو در سطح کشور و حتی جهان حرفهای زیادی برای گفتن داشتیم و حتی اولین مدال آسیایی جودو مازندران نیز توسط ورزشکار چالوسی کسب شد.

اما حدود یکسالی است که با آمدن رئیس جدید معامله ورزش شهرستان بهم خورد و ورزش روز به روز گام به سویی نهاد که چالوس را هر روز بدتر از دیروز کرد.

در اصل مدیریت می گویند اول باید مدیر ساختمان اداره خود باشید و بعد به ریاست آن اداره بپردازید که خوشبختانه یا متاسفانه ایشان نتوانست بر مدیریت ساختمان خود نیز بپردازد حالا چه برسد به ورزش شهرستان...

در زمان مدیریت ایشان فقط شاهد رویا پردازی و عشق ریاستی بودیم که خدمت به نوجوانان و جوانان ورزشکار به فراموشی سپرده شد و هیئتها روز به روز ضعیف تر و حتی بعضی از آنها تعطیل شدند.

سوال ما از رئیس تربیت بدنی شهرستان چالوس این است اگر قرار باشد هفته تربیت بدنی که در آن قرار داریم گزارش عملکرد بدهید چه می گویید،چه کاری انجام دادید که به درد ورزش چالوس بخورد...

آیا میزبانی دو دوره تور دوچرخه سواری بین المللی ،برگزاری اردوی تیم ملی راگبی در شهرستان چالوس این افتخار است با خرج بیت المالی است که باید دو فردای دیگر جوابگو باشید.
اصولا میزبانی رشته ورزشی در حالی صورت می گیرد که استعداد های شهرستان شکوفا و هیئت شهرستان بهره ای از آن بگیرد و حال سوال ما این است آیا هیئت دو چرخه سواری در چالوس داریم؟ چه تعداد ورزشکار دوچرخه سوار در چالوس داریم؟ برای یافتن به این سوالها در می یابیم که ما اصلا هیئتی به نام دوچرخه سواری در چالوس نداریم.

هزینه های شهرستانی (هرچند که ایشان می گویند نداریم)اما قطعا داریم و هزینه خواهد شد بیت المالی است که هیچ وقت دل آقای رئیس برایش نخواهد سوخت چون خود را چالوسی نمی داند و عشق ریاستی را دارد که دو فردای دیگر فقط آمار دهد.

میزبان تیم ملی راگبی در شهرستان چالوس بودیم و هزینه هایی را انجام دادیم اما ما در شهرستان ورزشکار راگبی نداریم و حتی از مازندران کسی در تیم ملی حضور ندارد و سوالی که هنوز برایش پاسخنگرفتیم نمی دانیم چرا میزبان بودیم.....و با چه هدفی میزبان شدیم....

تعامل با دستگاههای اجرایی که اصلا از سوی ایشان وجود ندارد و رئیس تربیت بدنی عنوان می کند دیگر روسا با ایشان تعامل ندارد حال سوال اینجاست چرا دیگر دستگاهها با هم تعامل دارند اما تربیت بدنی ندارد....

آقای استاندار،آقای معاون سیاسی استاندار

نمی دانم آقای مدیرکل تربیت بدنی و معاونین محترم ایشان چه خاطره تلخی از چالوس دارند که میخواهند با ادامه روند موجود انتقام جویی کنند زیرا وقتی نماینده عالی دولت در شهرستان در جلسات مختلف و تماس های تلفنی مکرر از وضعیت موجود تربیت بدنی شهرستان گله می کند آقای مدیرکل هیچ واکنشی نشان نمی دهد.

آقای استاندار

مگر حضرتعالی شخصا برای مدیر کل تربیت بدنی در ساعات پایانی ملاقات عمومی در چالوس تماس نگرفتید تا تکلیف تربیت بدنی شهرستان را مشخص و به این نار رضایتی ها پایان دهد پس چه شد آقای استاندار؟ چرا مدیرکل استان هیچ اقدامی انجام نمی دهد؟

بارها و بارها شاهد بودیم قهرمانان ورزشکار به سراغ رئیس اداره تربیت بدنی رفتند اما ایشان حتی از نوشتن نامه در حمایت از آنها دریغ کردند حال شما بگویید چه روحیه ای می تواند داشته باشد ورزشکاری که می خواهد به مسابقات بین المللی برود.

ایشان در مدتی که حضور داشتند رئیس هیئت کشتی را تغییر دادند و اکنون هیئت کشتی نداریم و در مسابقات استانی نیز تیمی از چالوس شرکت نمی کند و این در حالی است که هیئت کشتی ما روزی حرفهای زیادی برای گفتن داشت و امروز تعطیل شد....

هیئت والیبال نیز چند ماهی است با تغییر رئیس هیئت والیبال تعطیل شده است و والیبالیست های چالوسی که روزی در استان حرفی برای گفتن داشتند این روزها خانه نشین شده اند
روزانه تعداد زیادی از ورزشکاران برای رفع مشکلات موجود و بررسی موارد ورزشی به فرماندار شهر مراجعه می کنند و فرماندار مانده و این همه مشکلات روبرو که بسیاری از ورزشکاران فقط انتظار رفتاری صادقانه و محبت آمیز از سوی رئیس تربیت بدنی دارند اما دریغ که ایشان همه ورزشکاران را از خود فراری داده است و فرماندار نیز بعنوان نماینده عالی دولت با بررسی همه جانبه و درنظر گرفتن مصلحت و آینده شهرستان به این نتیجه رسید که تغییر در بدنه تربیت بدنی در شرایط کنونی می تواند به ورزش چالوس کمک کند و در چندین جلسه از جمله در کارگروه توسعه کلاردشت با حضور معاون استاندار این موضوع را مطرح نمود اما بازهم می بینیم که مدیرکل هیچ اعتنایی به حرفهای نماینده عالی دولت که قطعا با بررسی کارشناسانه و در نظر گرفتن سیاست های دولت و مصلحت حرفی را بر زبان می آورد نمی کند و در حال مبارزه و پافشاری بر ماندن رئیس کنونی اداره تربیت بدنی دارد.

در بررسی های های بعد مکانی و تجهیزاتی نیز می بینیم سالن چالوس محله بلاتکلیف رها شده است و سالنهای دیگر نیز وضعیت خوبی ندارد و حتی تا کنون نیز ایشان نتوانسته با ایجاد تعامل با شورای محترم شهر که اعضای با تجربه و تعامل گرا با مسایل شهری دارند کنار بیاید و زمینی برای ایجاد سالن بگیرد و در این مسئله نیز چالوس در حال متضرر شدن است و شاید اگر رئیس اهل شهرستان چالوس بود در این وضعیت عملکرد بهتری از خود نشان می داد.

در بعد اجاره سالن ورزشی نیز شاهد هستیم به هر عناوینی شده مشکلاتی را بر روی دو جوان با استعداد شهرستان به وجود آورده و به هر دری می زند تا این دو جوان با مشکل و بن بست روبرو شوند که باز هم تنها امید این دو جوان فرماندار شهرستان است که دارد در حوزه ورزش سنگ تمام می گذارد و به جای رئیس اداره هم کار می کند...

شهرستان چالوس با تشکیل یک تشکل خود جوش به نام جامعه ورزش شاهد حمایت های همه جانبه از هیئت های ورزشی بوده و پشتیبان مناسبی برای کلیه قهرمانان ورزشی نیز محسوب می شد اما رئیس تربیت به جای استفاده از این ظرفیت که در آن خیرین ورزشی شهرستان نیز حضور داشتند به دنبال حذف آن برآمد و احساس کرد که آنها در مقابل تربیت بدنی کار می کنند و نتوانست از این پتانسیل در راستای حمایت از ورزش شهرستان استفاده ببرد.

شهرستان چالوس پس از مدتها توانست با راه اندازی تیم فوتبال بازرگانان در لیگ برتر استان شرکت کند و این یک افتخار برای این شهر می باشد اما رئیس تربیت بدنی بعنوان متولی ورزش شهر تا کنون در هیچکدام از مسابقات رسمی این تیم در چالوس حضور پیدا نکرده است و در اقدامی جالب نیز رئیس هیئت فوتبال شهرستان را که از نیروهای باتجربه و پرتلاش بوده نیز برکنار نموده و هر کسی علت را از ایشان جویا شد وی بر گردن اداره ای دیگر می انداخت که با درایت و دخالت فرماندار چالوس این کار انجام نشد و پیر فوتبال چالوس بار دیگر در سمت خود ماندگار شد.

در بحث رعایت اخلاق و شئونات اسلامی در سالنهای ورزشی یکی از مدیران شهرستان با ایشان صحبت کردند و تاکید کردند که فلان مسئول سالن از بانوان تصویر برداری و برخورد بدی دارد که ایشان پاسخ دادند مدیر دروغ می گوید....

آقای استاندار
دردنامه ورزش چالوس در زمان حضور این مدیر بی برنامه و میز دوست بسیار بسیار بیش از مطالب بالا است و حال سوال ما این است وقتی فرماندار بعنوان نماینده عالی دولت در جلسات متعدد و بار ها و بارها و تماسهای تلفنی مکرر با مدیرکل،معاونین اداره کل تربیت بدنی و شخص حضرتعالی نیز در دیدار با مردم چالوس در تماس تلفنی با آقای پریچهره و همچنین معاون عمرانی استانداری در جلسه کارگروه کلاردشت خواستار روشن شدن تکلیف تربیت بدنی چالوس و تحقق خواسته اکثر ورزشکاران و ورزش دوستان هستید چرا مدیر کل انجام نمی دهد؟

آقای استاندار
یعنی نماینده عالی دولت در استان و شهرستان بدون بررسی و مصلحت اندیشی و صلاح ورزش شهرستان چنین درخواستی را می دهند که مدیر کل بر ماندن این مدیر که حتی ماندن یک روز بیشتر ایشان ورزش چالوس را به ورطه نابودی نزدیک تر می کند پافشاری می کند؟آیا مگر نمایندگان عالی دولت در استان و شهرستان به دنبال اجرای اهداف و سیاست های دولت در شهرستان که همان برپایی عدالت و خدمت صادقانه به مردم نیست؟پس چرا مدیر کل تربیت بدنی هیچ اقدام مثبتی در پی درخواست استاندار و فرماندار انجام نمی دهد؟

آقای استاندار
در پایان از شما خواهشمندیم هرچه زودتر به این موضوع پایان ببخشید زیرا همانطور که امروز تور دوچرخه سواری در چالوس و اختتامیه آن در کلاردشت برگزار می شود در حالی که ما هیئت دوچرخه سواری نداریم و شاهد هزینه کردن بیت المالی هستیم که حق چالوسی ها و ورزشکاران چالوس است در روزهای آینده نیز قطعا شاهد تعطیلی دیگر هیئت های ورزشی و شاهد صرف بیت المال و حق ورزشکاران این شهر در برگزاری مسابقاتی هستیم که هیچ علاقمندی در این شهر آن رشته ورزشی را دنبال نمی کند و عاجزانه درخواست داریم نگذارید شاهد نابودی ورزش چالوس باشیم....

ساسان شیخی / چالوس


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 3 آبان 1389
مطلب کاملاً مغرضانه نوشته شده است. انصافاً با آمدن آذری ورزش چالوس تکان خورده. بی انصافی نیست که برای اهداف شخصی! تمام چیزها را زیر سوال ببریم؟
نا شناس 3 آبان 1389
با سلام اقای شیخی لطفا سوابق ورزشی خود را برای مردم اعلام بفرمائید ؟
نا شناس 3 آبان 1389
با سلام

جنابعالی که اینگونه داد میکشی و به چالش میکشی ایا تاکنون راهکاری هم ارائه کردی یا نه ؟

اقای شیخی خودت باش مردو مردانه ایا شما طلبی از این چند جا که گفتید دارید که خودتان را به اب و اتیش میزنید ؟

جریان چیست؟

اقای مدیریت محترم سایت نقد باید منسفانه و با راهکار باشد وگرنه هرکسی میتواند نقاد باشد بدون راهکر تعویض راهکار مناسبی نیست
نا شناس 4 آبان 1389
اقای استاندار بداد ورزش ساری برسید ما جمعی از کشتیگیران ساروی خواستار پیگیری مساله خدا حافضی مراد محمدی و پاسخگویی تربیت بدنی ساری و رییس هیات کشتی ساری هستیم
نا شناس 4 آبان 1389
مشکل برسر یک دندگی آقای پریچهره و مدیریت بی کفایت آقای آذری در چالوس است. کسانی که این حرف ها را رد می کنند، یا از ورزش چالوس بی اطلاعند یا از نزدیکان آذری هستند. چون من به عنوان یک ورزشکار چالوسی همه ی این نوشته را قبول دارم.
نا شناس 4 آبان 1389
آقای پریچهره ایندفعه خودت استعفا بده برو!تاسف به حال ورزش مازندران که رییسی مثل پریچهره داره-البته در بخش های دیگر هم آقای پریچهره خیلی مثبت عمل نمیکنه-وقتی مدیرکل بی درایت و لجوج و میزدوست باشه رییس شهرستان ها هم بهتر از این نمیشه.
نا شناس 4 آبان 1389
با آمدن آذری ورزش چالوس تکان خورده؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
بی انصافی است که دروغی به این بزرگی بنویسیم.
مدیریت بی درایت آذری در چالوس همه را شوکه کرده . آقای پریچهره بهتر است به فکر باشد نه اینکه دوستانتان به دروغ بخواهند در سایت آذری را بزرگ کنند
نا شناس 4 آبان 1389
دوستان واقع بین باشید.ورزش چالوس در زمان آقای آذری بسیار وضع نابسامانی پیدا کرده است. هرکس چالوسی باشد آنرا تایید میکند.
نا شناس 4 آبان 1389
باید واقغ بین بود، نوشته ی آقای شیخی واقعیت محض است..ورزشکاران چالوسی به این امر واقفند. سروصدا کرذن به نفع آقای آذری و پریچهره هیچ سودی نداره . آقای مدیرکل باید به فکر یک مدیر فعال و خوش برخورد باشید
نا شناس 6 آبان 1389
مطالب فوق كذب محض است آقاي شيخي هيچ سوابقي درامر ورزش نداشته و تنها مزد بگير تشكل جامعه ورزش ومديرعامل تماميت خواه وفاسد ان است

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.084 seconds.